Όροι Χρήσης

Όροι πώλησης

Ημερομηνία Εφαρμογής: Ισχύουν από 19.04.2022

  1. Παραγγελία

1.1  Γενικά

Οι παρόντες Όροι Πώλησης αποτελούν την συνολική συμφωνία (σύμβαση) ανάμεσα σε εσάς, τον πελάτη (εφεξής καλούμενο ως «εσείς», «εσάς», «Χρήστης» ή «Πελάτης») και την εταιρεία με την επωνυμία «ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ» ( “Εταιρεία“, “εμείς“, “μας” ή “εμείς“) με ΓΕΜΗ 151244906000.

Οι Όροι Πώλησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το σύνολο των ευρωπαϊκών και εθνικών νόμων περί προστασίας των καταναλωτών και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των κανόνων, των κανονισμών, των οδηγιών, των κανονιστικών απαιτήσεων και εγκρίσεων, των κωδίκων δεοντολογίας συμπεριλαμβανομένων χωρίς περιορισμό του Ν 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα του ΠΔ 131/2003 (μεταφορά της Οδηγίας 2000/31 για το ηλεκτρονικό εμπόριο), την Οδηγία 2011/83/ΕΕ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την Οδηγία 2013/11/ΕΕ για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, τον Κανονισμό  524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών, των διατάξεων του Αστικού Κώδικα περί πώλησης (ΑΚ 513 επ.) καθώς και του Κώδικα Καταναλωτικής Δεοντολογίας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (https://www.greekecommerce.gr/vivliothiki/kodikas-deontologias/) («Εφαρμοστέοι Νόμοι»).

1.2  Παραγγελία Προϊόντων μέσω της Ιστοσελίδας

Η υποβολή παραγγελίας μέσω της Ιστοσελίδας συνιστά ηλεκτρονική δήλωση βουλήσεως απευθυνόμενη  στην Εταιρεία για να αγοράσετε συγκεκριμένο προϊόν (ή προϊόντα) τα οποία παρατίθενται στην Ιστοσελίδα. Όταν τοποθετείτε μια παραγγελία για την αγορά ενός προϊόντος από την Εταιρεία, θα σας αποστείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας και περιέχει τα στοιχεία της παραγγελίας σας.  (το “E-mail“). Το E-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αναγράφει την ημερομηνία παραλαβής του αιτήματός σας και επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας, δεν συνιστά ωστόσο αποδοχή . Η σύναψη της σύμβασης πώλησης για ένα προϊόν που παραγγείλατε, ολοκληρώνεται όταν σας αποστείλουμε το προϊόν και σας στείλουμε επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή του προϊόντος. Η σύμβασή πώλησης συνάπτεται με την Εταιρεία. Χωρίς να επηρεάζεται το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας όπως περιγράφεται στην Ενότητα 4, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για ένα προϊόν χωρίς κόστος οποιαδήποτε στιγμή πριν στείλουμε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν.

Συμφωνείτε να λαμβάνετε το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την παραλαβή του προϊόντος.

Η παραγγελία και αγορά προϊόντων μέσω Ιστοσελίδας συνιστά «σύμβαση από απόσταση» σύμφωνα με τους ορισμούς του Ν. 2251/1994 και διέπεται από τις ειδικές διατάξεις του εν λόγω νόμου.

1.3  Τηλεφωνική Παραγγελία

Η υποβολή παραγγελίας μπορεί να γίνει τηλεφωνικά, με επικοινωνία με εκπρόσωπό της Εταιρείας στο 6947527837 από Δευτέρα μέχρι και Παρασκευή 11:30 με 17:30 και το Σάββατο 10:00 με 14:00. Σε αυτή την περίπτωση, ο εκπρόσωπος της Εταιρείας δηλώνει στον καταναλωτή την ταυτότητα του και τον εμπορικό σκοπό της επικοινωνίας. Η επιβεβαίωση της παραγγελίας γίνεται με αποστολή Ε-mail, το οποίο αποστέλλεται άμεσα. Το E-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας αναγράφει την ημερομηνία παραλαβής του αιτήματός σας και επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας σας, δεν συνιστά ωστόσο αποδοχή. Η σύναψη της σύμβασης πώλησης για ένα προϊόν που παραγγείλατε, ολοκληρώνεται όταν σας αποστείλουμε το προϊόν και σας στείλουμε επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή του προϊόντος. Η σύμβασή πώλησης συνάπτεται με την Εταιρεία. Χωρίς να επηρεάζεται το δικαίωμα ακύρωσης παραγγελίας όπως περιγράφεται στην Ενότητα 4, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας για ένα προϊόν χωρίς κόστος οποιαδήποτε στιγμή πριν στείλουμε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης αποστολής σχετικά με το συγκεκριμένο προϊόν.

Συμφωνείτε να λαμβάνετε το τιμολόγιο αγοράς μαζί με την παραλαβή του προϊόντος.

Η τηλεφωνική παραγγελία προϊόντων, συνιστά «σύμβαση από απόσταση» σύμφωνα με τους ορισμούς του Ν. 2251/1994 και διέπεται από τις ειδικές διατάξεις του εν λόγω νόμου.

  1. Tρόποι Πληρωμής

Οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής είναι:

  • Αντικαταβολή,
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό,
  • Με κάρτα Online

Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλη την Ελλάδα, και έχει επιπλέον χρέωση 1.9€.

Σε περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία, ο Πελάτης καταθέτει στην τράπεζα της επιλογής του το ποσό των παραγγελθέντων προϊόντων και αποστέλλει μια φωτοτυπία της κατάθεσης με e-mail στο [email protected]. Η Εταιρεία αποστέλλει τα προϊόντα μετά την παραλαβή  του αποδεικτικού κατάθεσης.

Η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, γίνεται μέσω του portal της Stripe. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard και Maestro. Οι συναλλαγές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας της Stripe. Αναλυτικές οδηγίες παρατίθενται στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής» της Ιστοσελίδας.

Τέλος, υπάρχει δυνατότητα πληρωμής τοις μετρητοίς και αφορά παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας του Πελάτη από την έδρα της Εταιρείας.

  1. Tρόποι Αποστολής

Παραλαβή από το PickUpPoint

H εταιρεία λειτουργεί με τη μέθοδο Click Away δίνοντας την δυνατότητα παραλαβής των παραγγελιών από το σημείο παραλαβής (pick up point) επί της Κασσάνδρου 114, Θεσσαλονίκη κατόπιν ενημέρωσης.

Πιο αναλυτικά, για παραγγελίες που καταχωρούνται τηλεφωνικά ή από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ο πελάτης λαμβάνει ενημέρωση (πέραν του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας) στο οποίο ενημερώνεται για το πότε μπορεί να περάσει να παραλάβει την παραγγελία του. Εφόσον λάβει χώρα η παραπάνω επικοινωνία, οι ώρες λειτουργίας του σημείου παραλαβής είναι καθημερινά 10:00 -17:00

Οι παραγγελίες ακυρώνονται αυτόματα με το πέρας 3 ημερών από την ενημέρωση του πελάτη και αποστέλλεται η σχετική ενημέρωση για την ακύρωση. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων 6947527837  ή στείλτε μας mail στο info@pntelectronics.gr

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε καμία περίπτωση ΔΕΝ πρέπει να ξεκινήσετε για παραλαβή ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ βάλει παραγγελία ή ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ λάβει την σχετική επιβεβαίωση για την παραγγελία σας 

Αποστολές εντός Αττικής

  • Χρέωση αντικαταβολής 1.5€ για όλες τις αποστολές
  • Για παραγγελίες υπάρχει επιπλέον χρέωση 3€

Αποστολές εκτός Αττικής

  • Χρέωση αντικαταβολής 1.5€ για όλες τις αποστολές
  • Για αποστολές εκτός Αττικής υπάρχει επιπλέον χρέωση 3€

Αποστολές με μεταφορική εταιρεία

Για βαριά και ογκώδη δέματα  όπως gaming καρέκλες, επαγγελματικοί εκτυπωτές, ups, χαρτί εκτύπωσης ή ποσοτικές παραγγελίες  προτείνεται η αποστολή με μεταφορική εταιρεία για μείωση τους κόστους αποστολής

  • Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής για αποστολές με μεταφορική εταιρεία και η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Ενδεικτικά οι χρεώσεις για τις αποστολές με μεταφορική εταιρεία είναι:

          Για παράδοσης εντός Αττικής 12€ ανά δέμα 

          Για παράδοσης εκτός αττικής 17€ ανά δέμα

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων 6947527837  ή στείλτε μας mail στο info@pntelectronics.gr

Αποστολές στην Κύπρο

Δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής για αποστολές στην Κύπρο και η εξόφληση της παραγγελίας γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων 6947527837  ή στείλτε μας mail στο info@pntelectronics.gr

Χρόνος παράδοσης

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η PNT electronics στέλνει όλες τις παραγγελίες σφραγισμένες. Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας σε ανοιχτό ή κατεστραμμένο πακέτο παρακαλούμε να μην την δεχτείτε και να επικοινωνήστε αμέσως το τμήμα πωλήσεων 6947527837  ή στείλτε μας mail στο info@pntelectronics.gr

 Οι παραδόσεις γίνονται με courierκαθημερινά 09:00 – 17:00. Εάν επιθυμείτε πιο συγκεκριμένο χρόνο παράδοσης μπορείτε να το σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας ή σε κάποιο εκπρόσωπό μας κατά την τηλεφωνική επικοινωνία. Το χρονικό περιθώριο της παράδοσης μπορεί να περιοριστεί στις 4 ώρες (π.χ. 10:00 – 16:00).

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το επιθυμητό ωράριο παράδοσης καθώς και η παράδοση Σάββατο δεν είναι δεσμευτικό για την courier και ενδέχεται να μην ακολουθηθεί

  •  Χερσαίοι Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς χερσαίους προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Νησιωτικοί Προορισμοί αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς νησιωτικούς προορισμούς και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες
  • Δυσπρόσιτες Περιοχές αφορά μεταφορά και παράδοση αποστολών προς περιοχές εκτός ορίων των κύριων πόλεων και ο ενδεικτικός χρόνος παράδοσης είναι 2-6 εργάσιμες ημέρες
  1. Πολιτική Επιστροφών

4.1 Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της Εταιρείας σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις:

4.1.1Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.

4.1.2Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

4.1.3Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον Πελάτη (καλούμενο εφεξής για συντομία «DOA»).

Σε αυτή την περίπτωση, η επιστροφή των προϊόντων θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον Πελάτη. Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία.

4.1.4Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει έλλειψη  ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία.

4.1.5Στην περίπτωση που το προϊόν διαπιστωθεί ότι φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα.

Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος και έχει την ελάχιστη νόμιμη διάρκεια που ορίζεται στους Εφαρμοστέους Νόμους. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον Πελάτη.

Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον Πελάτη (asnew) και στο χρόνο που συμφωνήθηκε.

Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της Εταιρείας θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Εταιρείας είτε μέσω courier, ή στην έδρα της Εταιρείας.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον Πελάτη και στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται δωρεάν επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως μείωση του τιμήματος ή ακύρωση της συναλλαγής σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στο άρθρο ΑΚ 540 υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία.  Σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της Εταιρείας. Συγκεκριμένα, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από την έδρα.

 Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

4.2 Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του Πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του Πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο Πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η αναφερομένη στην Ενότητα 5 προθεσμία υπαναχώρησης και ο Πελάτης είχε ρητώς επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον Πελάτη στην έδρα της Εταιρείας  είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο Πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό της Εταιρείας. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία, η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας, με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της Εταιρείας και στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από την έδρα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

4.3 Δικαίωμα υπαναχώρησης 

4.3.1 Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του Πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.

4.3.2 Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

4.3.3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. 

4.4 Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:

 α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή,

 β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης,

 γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων,

 δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα,

 ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,

 στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία,

 ζ) την προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από 30 ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής,

 η) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά,

 θ) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση,

 ι) την προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων,

 ια) συμβάσεις συναφθείσες σε δημόσιο πλειστηριασμό,

 ιβ) την παροχή στέγασης πλην για σκοπούς κατοικίας, μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης,

 ιγ) την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει έτσι το δικαίωμά του υπαναχώρησης.

  1. ΑποτελέσματαΥπαναχώρησης

 i. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

ii. Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. 

      iii. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

       iv. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

v. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία. Επίσης ο Πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση. 

       vi. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε Εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

6. Τιμές και Διαθεσιμότητα

6.1 Όλες οι τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α.

6.2 Στην Ιστοσελίδα αναφέρονται πληροφορίες διαθεσιμότητας για προϊόντα που πωλούνται από την Εταιρεία, συμπεριλαμβανομένων πληροφοριών προϊόντος. Πέρα από αυτό που παρατίθεται στην Ιστοσελίδα, δεν μπορούμε να είμαστε πιο συγκεκριμένοι σχετικά με τη διαθεσιμότητα. Καθώς επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το συντομότερο δυνατό εάν οποιαδήποτε προϊόντα που παραγγείλετε αποδειχθούν μη διαθέσιμα και δεν θα χρεωθείτε για αυτά τα προϊόντα.

Εκτός αν αναφέρεται ρητώς στην Ιστοσελίδα, οι χρόνοι  παράδοσης αναφέρονται κατά προσέγγιση και δεν είναι εγγυημένοι.

6.3 Παρά τις  προσπάθειές μας, ενδέχεται ένας μικρός αριθμός προϊόντων που παρατίθενται στον κατάλογό μας μπορεί να έχει εσφαλμένη τιμή. Θα επαληθεύσουμε την τιμολόγηση κατά την επεξεργασία της παραγγελίας σας και πριν λάβουμε την πληρωμή. Εάν έχουμε κάνει λάθος και η σωστή τιμή ενός προϊόντος είναι υψηλότερη από την τιμή στην Ιστοσελίδα, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν από την αποστολή για να σας ζητήσουμε αν θέλετε να αγοράσετε το προϊόν με τη σωστή τιμή ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εάν η σωστή τιμή ενός προϊόντος είναι χαμηλότερη από την αναγραφόμενη τιμή, θα χρεώσουμε το χαμηλότερο ποσό και θα σας στείλουμε το προϊόν.

7. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή. Ευθύνη Πωλητή για Ελαττώματα.

7.1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.

7.2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (“ο Κατασκευαστής“). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Κατασκευαστή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Κατασκευαστή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε ότι:

7.3. Ο Κατασκευαστής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.

7.4. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.

Η διάρκεια της νόμιμης εγγύησης καθορίζεται από τους Εφαρμοστέους Νόμους.

7.5. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο Κατασκευαστής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Κατασκευαστή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Κατασκευαστή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

7.6. Η Εταιρεία έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας ή την αντικατάσταση του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.

8. Καταγγελία

Η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από αμφότερα τα μέρη, σε περίπτωση αθέτησης οποιουδήποτε Όρου, οι οποίοι συνομολογούνται όλοι ως ουσιώδεις και η αθέτησή τους λογίζεται ως «σπουδαίος λόγος καταγγελίας».

9. Ασφάλεια Συναλλαγών

Η Εταιρείααναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:

i) Εξασφάλιση του Απορρήτου της Μεταφοράς των Προσωπικών σας Δεδομένων

Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων, χρησιμοποιούμε το RSA (2048bits).

ii) Αυτόματη Αποσύνδεση

Εάν δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για 30 ημέρες γίνεται αυτόματη αποσύνδεση από το χώρο μελών του ηλεκτρονικού κατάστηματος της Eταιρείας.

iii) Ελεγχόμενη Πρόσβαση (firewall)

Η πρόσβαση στα συστήματα της Εταιρείας(servers) ελέγχεται από firewall, το οποίο επιτρέπει τη χρήση συγκεκριμένων υπηρεσιών από τους Χρήστες απαγορεύοντας, παράλληλα, την πρόσβαση σε συστήματα και βάσεις δεδομένων με απόρρητα στοιχεία και πληροφορίες της Εταιρείας.

iv) Κρυπτογράφηση

Το σύστημα της Eταιρείας αποκρυπτογραφεί πρώτα τις πληροφορίες που λαμβάνει χρησιμοποιώντας το ίδιο κλειδί (που προκαθορίζεται με την έναρξη της σύνδεσής σας με την υπηρεσία) και στη συνέχεια τις επεξεργάζεται. Τα συστήματα της Εταιρείας σας αποστέλλουν πληροφορίες ακολουθώντας την ίδια διαδικασία κρυπτογράφησης.

Σε όποιο σημείο της Ιστοσελίδας εισάγετε προσωπικά δεδομένα (password, διευθύνσεις, τηλέφωνα, πιστωτικές κάρτες κ.τ.λ.) υπάρχει κρυπτογράφηση SSL.

Η κρυπτογράφηση είναι ουσιαστικά ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Κατά την παραγγελία και εφόσον ο Χρήστης έχει συνδεθεί με το username και το προσωπικό του κωδικό στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας, όλη η επικοινωνία ανάμεσα στον υπολογιστή σας και τα συστήματα της Εταιρείαςκρυπτογραφείται με χρήση κλειδιού RSA (2048bits). Δηλαδή, κάθε φορά που στέλνετε πληροφορίες προς το σύστημα, ο browser σας τις κρυπτογραφεί πρώτα με χρήση κλειδιού RSA (2048bits) και στη συνέχεια τις στέλνει στο σύστημα.

v) Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη Εταιρεία είναι εμπιστευτικές και η Eταιρεία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:

i.    Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.

      ii.    Η Εταιρεία δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των Πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.

    iii.    Στην περίπτωση που η Εταιρεία χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Για περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο που η Εταιρεία επεξεργάζεται Δεδομένα Προσωπικού Χαρακτήρα, επισκεφτείτε την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της Εταιρείας στο παρακάτω link.

10. Πληροφορίες σχετικά με τα Προϊόντα

Εκτός αν αναφέρεται ρητά κάτι διαφορετικό, η Εταιρεία δεν είναι ο κατασκευαστής των προϊόντων που πωλούνται σε αυτή την Ιστοσελίδα. Ενώ εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε ότι οι πληροφορίες για τα προϊόντα στην Ιστοσελίδα μας είναι σωστές, η πραγματική συσκευασία και τα υλικά του προϊόντος ενδέχεται να περιέχουν περισσότερες και διαφορετικές πληροφορίες από αυτές που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα μας. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα στην Ιστοσελίδα μας παρέχονται μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Συνιστούμε να μην βασίζεστε αποκλειστικά στις πληροφορίες που παρουσιάζονται στην Ιστοσελίδα και να διαβάζετε πάντα τις ετικέτες, τις προειδοποιήσεις και τις οδηγίες που παρέχονται μαζί με το προϊόν πριν από τη χρήση.

11. Περιορισμός Ευθύνη Εταιρείας

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΜΕΣΗ, ΕΜΜΕΣΗ, ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΗ , ΕΙΔΙΚΗ Η ΑΠΟΘΕΤΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΤΥΧΟΝ ΒΛΑΒΗ Η ΖΗΜΙΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Η ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΙΤΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΦΘΟΥΝ Η ΑΝ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΕΤΟΙΩΝ ΖΗΜΙΩΝ.

Εάν ο ανωτέρω περιορισμός ευθύνης δεν μπορεί να εφαρμοστεί, η Εταιρεία είναι υπεύθυνη μόνο για σοβαρή έλλειψη επιμέλειας σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση παραγγελθέντων προϊόντων ή πληροφοριών και υπηρεσιών που παρέχει μέσω της Ιστοσελίδας. Σε καμία περίπτωση η ευθύνη της Εταιρείας που  ενδέχεται να προκύψει σε σχέση με την παραγγελία προϊόντων μέσω της παρούσας Ιστοσελίδας, είτε προκύπτει λόγω συμβάσεως, είτε αδικοπραξίας (συμπεριλαμβανομένης της αμέλειας) ή κάθε άλλης αιτίας, δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό που καταβάλλεται από τον Πελάτη στην Εταιρεία.
Επιπλέον, η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που απεικονίζονται στην Ιστοσελίδα. Ωστόσο, εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών της σχετικά με τη μη διαθεσιμότητα των εν λόγω προϊόντων.

Η Εταιρεία δεν θα ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση στην αποστολή παραγγελθέντος προϊόντος ή παράλειψη συμμόρφωσης με τις υποχρεώσεις μας υπό αυτές τις συνθήκες, εάν η καθυστέρηση ή η αποτυχία προκύψει από οποιαδήποτε αιτία που είναι πέρα ​​από τον λογικό έλεγχο της Εταιρείας. Η προϋπόθεση αυτή δεν επηρεάζει το νόμιμο δικαίωμά σας να λαμβάνετε τα αγαθά ή τις υπηρεσίες που παρέχονται εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή να λάβετε επιστροφή χρημάτων εάν τα παραγγελθέντα αγαθά ή υπηρεσίες δεν μπορούν να παρασχεθούν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος λόγω αιτίας πέρα ​​από τον λογικό έλεγχο της Εταιρείας.

12. Διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, και τον Κανονισμό 2013/524/ΕΕ για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR), προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Συγκεκριμένα,  εάν ο Πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας, μπορεί να προσφύγει δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) σε εγκεκριμένους φορείς επίλυσης διαφορών οι οποίοι είναι καταχωρημένοι στην εν λόγω πλατφόρμα (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.). Η οδηγία 2013/11/ΕΚ εφαρμόζεται σε διαδικασίες εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών σχετικά με συμβατικές υποχρεώσεις που ανακύπτουν από συμβάσεις πωλήσεων ή συμβάσεις υπηρεσιών μεταξύ εμπόρου εγκατεστημένου στην ΕΕ και καταναλωτή που κατοικεί στην ΕΕ, διά της παρεμβάσεως ενός φορές ΕΕΔ, ο οποίος προτείνει ή επιβάλλει λύση ή φέρνει τα μέρη σε επαφή για να διευκολυνθεί η εξεύρεση φιλικής λύσης.

Ο κανονισμός 2013/524/ΕΕ εφαρμόζεται στην εξωδικαστική επίλυση διαφορών που αφορούν συμβατικές υποχρεώσεις δυνάμει ηλεκτρονικών συμβάσεων πώλησης ή παροχής υπηρεσιών μεταξύ καταναλωτή κατοίκου της ΕΕ και εμπόρου εγκατεστημένου στην ΕΕ με την παρέμβαση φορέα ΕΕΔ ο οποίος έχει περιληφθεί στον κατάλογο σύμφωνα με το άρθρο 20 παράγραφος 2 της οδηγίας 2013/11/ΕΕ και με τη χρήση της πλατφόρμας ΗΕΔ.

13.Εφαρμοστέο Δίκαιο-Δωσιδικία

Στο βαθμό που επιτρέπεται από το νόμο, οι Όροι Πώλησης διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό Δίκαιο. Συμφωνείτε ότι εκτός αν άλλως ορίζεται στο παρόν, για όλες τις διαφορές που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα από τους Όρους Χρήσης ή την χρήση της Ιστοσελίδας (συμπεριλαμβανομένης της αγοράς προϊόντων της Εταιρείας μέσω της Ιστοσελίδας) την αποκλειστική δικαιοδοσία και αρμοδιότητα την έχουν τα Δικαστήρια της Αθήνας.

14. Τροποποίηση του περιεχομένου της Ιστοσελίδας & Όρων Πώλησης

Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να αλλάξει το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση προς τους Χρήστες.
Η Εταιρεία μπορεί επίσης να τροποποιήσει τους Όρους Πώλησης ανά πάσα στιγμή, δημοσιεύοντας τους τροποποιημένους όρους στην Ιστοσελίδα. Το δικαίωμα τροποποίησης των Όρων περιλαμβάνει το δικαίωμα τροποποίησης, προσθήκης ή κατάργησης Όρων Πώλησης. Η Εταιρεία ειδοποιεί τους Χρήστες μέσω του τρέχοντος ιστότοπου όταν υπάρχει οποιαδήποτε αλλαγή στους Όρους Πώλησης. Οποιαδήποτε τροποποίηση ή αλλαγή δεν επηρεάζει και δεν ισχύει για παραγγελίες που έχουν ήδη γίνει. Οι επισκέπτες / χρήστες φέρουν την ευθύνη στα πλαίσια της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών να ελέγχουν τακτικά εάν οι Όροι Πώλησης έχουν τροποποιηθεί εάν επαναεπισκεφθούν την Ιστοσελίδα. Η συνεχιζόμενη πρόσβαση ή η χρήση των υπηρεσιών μας συνιστά αποδοχή των τροποποιημένων Όρων Πώλησης. Οι όροι και οι προϋποθέσεις χρήσης της Ιστοσελίδας και των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω αυτής δεν αντιβαίνουν στις ελληνικές διατάξεις αναγκαστικού δικαίου.

15.Αυτοτέλεια

Εάν οποιαδήποτε ενότητα ή διάταξη των Όρων Πώλησης θεωρηθεί άκυρη, παράνομη, ανεφάρμοστη ή σε σύγκρουση με τους νόμους οποιασδήποτε δικαιοδοσίας, η ακυρότητα ή η ακύρωση δεν επιδρά στο κύρος των υπόλοιπων Όρων Πώλησης.

17.Επικοινωνήστε μαζί μας

Αν οι παρόντες Όροι Πώλησης δεν είναι σαφείς ή θέλετε να αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την Ιστοσελίδα ή τα Περιεχόμενά της, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ως εξής:

E-mail
Παρακαλώ πηγαίνετε στο https://www.pntelectronics.gr/  και κάντε κλικ στο σύνδεσμο “Επικοινωνία” στο επάνω μέρος της σελίδας.

Τηλέφωνο:

6947527837 

Scroll to Top